W przypadku złożenia reklamacji prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją reklamacji:
2. Towar proszę odesłać na adres:
Sklep sportowy Expedusexpress.pl
Hala C stoisko nr 436-438
tel. +48 533 337 344 (czynny od godz. 08:00 do 14:00)
3. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu (najlepiej paragon fiskalny lub Faktura VAT).
4. Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24 miesięcznej rękojmi.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do firmy.
6. Reklamacji podlegają m.in. wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.
7. Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia powstałe z winy klienta w wyniku użytkowania towaru niezgodnego z przeznaczeniem, uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji
- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry
- wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy
- naturalne zużywanie się obuwia
8. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Sklep. W tym celu wymagane jest aby klient poinformował w formie elektronicznej Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji oraz podał dane adresowe skąd będzie możliwość odebrania reklamowanych produktów przez firmę kurierką.